loading...

سهیم نیوز

هایفوتراپی یکی از روش های جدید جوانسازی صورت برای سفت کردن و لیفت صورت است که بدون درد و بی ضرر بوده و می تواند جایگزین صورت شود.امواج اولتراسوند در هیپوتراپی استفاده می شود. اینها همان امواجی هستند ک

sahim6 بازدید : 471 پنجشنبه 01 تیر 1402 زمان : 21:37 نظرات (0)


هایفوتراپی یکی از روش های جدید جوانسازی صورت برای سفت کردن و لیفت صورت است که بدون درد و بی ضرر بوده و می تواند جایگزین صورت شود.

امواج اولتراسوند در هیپوتراپی استفاده می شود. اینها همان امواجی هستند که در دستگاه های اولتراسوند استفاده می شوند. اما در هایفو، این امواج انرژی متمرکزی را به لایه خاصی از پوست وارد کرده و تولید الیاف کلاژن را تحریک می کنند. کلاژن ها مسئول استحکام بافت های بدن از جمله پوست هستند. بنابراین در این رویداد پوستی سفت تر و بدون چین و چروک داریم.

استفاده از مسکن ها برای درمان تومورهای سرطانی سال هاست که استفاده می شود. استفاده از این روش در درمان زیبایی اولین بار در سال 2008 مطرح شد. هایفوتراپی در سال 2009 توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) به عنوان لیفت ابرو تایید شد.

در سال 2014، FDA استفاده از این روش را برای بهبود وضعیت خطوط و چین و چروک روی گردن و بالای سینه تایید کرد. به دلیل جدید بودن این درمان، برخی از کاربردهای آن هنوز توسط FDA تایید نشده است، اما هیچ مدرکی مبنی بر مضر بودن یا مضر بودن درمان های فرضی مختلف وجود ندارد و این روش نسبت به جراحی زیبایی ایمن تر است.

بیماری صورت

یک دستگاه HIFU از امواج فراصوت متمرکز برای هدف قرار دادن لایه زیرین پوست و تزریق انرژی به آن استفاده می کند. امواج اولتراسونیک باعث می شود دمای این لایه به سرعت افزایش یابد.

هنگامی که سلول های لایه هدف به دمای مشخصی می رسند، آسیب سلولی را متحمل می شوند. ممکن است به نظر برسد که این با اهداف ما برای بهبود کیفیت پوست صورت مغایرت دارد، اما اینطور نیست. آسیب سلولی باعث تحریک تولید پروتئینی به نام کلاژن می شود. کلاژن ها مسئول حفظ ساختار طبیعی پوست و بسیاری دیگر از بافت های بدن هستند. هر چه کلاژن در بافت بیشتر باشد، بافت سفت تر است.

از این رو افزایش کلاژن باعث می شود پوست سفت تر، صاف تر و بدون چین و چروک شود. از آنجایی که امواج اولتراسوند پرانرژی روی لایه خاصی از پوست متمرکز می شوند، لایه های بالا و پایین ناحیه مورد نظر آسیب نمی بینند. ماهیچه ها، اعصاب و سایر سلول های پوست دست نخورده باقی می مانند.

استفاده از هیپنوتیزم درمانی

درمان افتادگی پلک

رفع چین و چروک دور چشم.

از شر سیاهی و تیرگی دور چشم خلاص شوید

گونه خود را بلند کنید

سرت رو بالا بگیر

خط خنده را بردارید

خطوط قهوه ای را پاک می کند

گلویش را صاف می کند

بالا بردن گردن

لیفت چشم با هایفو

مواجه شدن

اشتباه را برطرف کنید

لیفت پیشانی

درمان منافذ باز پوست

زاویه فک

لاغری چربی و شکم

لاغری موضعی و لیفت پهلو

مکانی مناسب برای هیپوتراپی

لیفت کامل صورت و ابرو

کف و باسن را بالا بیاورید

لیفت گردن و دکلته

هیپوتراپی یا لیفت صورت؟

در مقایسه با جراحی زیبایی صورت، هایفو ارزان تر و کم خطرتر است، اما اثرات آن دوام کمتری دارد و درمان باید چندین سال پس از دریافت هایفو تکرار شود.

پرخاشگری

هیپوتراپی یک روش غیر تهاجمی است. در طی این روش هیچ برشی روی پوست ایجاد نمی شود و نیازی به تزریق نیست. در مقابل، تغییر شکل بسیار تهاجمی است. این روش نیاز به بیهوشی عمومی، برش، بخیه و پانسمان دارد.

هایفوتراپی چگونه انجام می شود؟

هیپنوتیزم از انرژی اولتراسوند به لایه های زیرین پوست استفاده می کند. انرژی اولتراسوند به سرعت دمای بافت را افزایش می دهد.

هنگامی که سلول‌های ناحیه مورد نظر به دمای مشخصی می‌رسند، دچار آسیب سلولی می‌شوند و شروع به تولید کلاژن طبیعی برای ترمیم می‌کنند که پوست را بازسازی و لیفت می‌کند.

چند جلسه هایفو مورد نیاز است؟

به منظور دستیابی به بهترین نتایج هایفوتراپی، بسیاری از بیمارستان ها سه جلسه درمانی را در سال اول توصیه می کنند. برای حفظ نتایج هایفوتراپی در سال های آینده، 1 یا 2 جلسه در سال توصیه می شود. تعداد جلسات طبق درخواست شما قابل تغییر است، اما تجربه ما نشان می دهد که تعداد جلسات بهترین نتیجه را نشان می دهد.

چقدر طول می کشد تا نتایج هیپوتراپی را ببینیم؟

بعد از هایفو می توانید اولین نتایج را ببینید اما نتایج نهایی بعد از 2 تا 3 ماه دیده می شود. از آنجا که کلاژن به طور طبیعی دوباره توسط بدن شما تولید می شود، این زمان به بدن شما بستگی دارد. از آنجا که این روش به ساخت کلاژن شما کمک می کند، نتایج طولانی مدت هستند.

هایفوتراپی چقدر طول می کشد؟ آیا هایفو دائمی است؟

تاثیر هایفو دائمی است و البته با یک رژیم غذایی سالم و برنامه ورزشی نتایج بهتری نیز حاصل خواهد شد. البته در دراز مدت، رژیم غذایی و ورزش روی فرم بدن شما تاثیر می گذارد.

فواید هیپوتراپی

روش درمانی هایفو یکی از پیشرفته ترین روش های لیفت صورت غیر جراحی و غیر تهاجمی است و مزایای زیادی دارد. بعضی از آنها ... هستند:

1 تا 3 جلسه درمانی برای دستیابی به نتایج مطلوب کافی است.

نتایج هیپوتراپی حدود 1 تا 2 سال باقی می ماند.

جلسات درمانی کوتاه بوده و بین 30 تا 90 دقیقه طول می کشد.

روش درمانی آسان، بدون نگرانی و بدون دوره نقاهت.

از تزریق یا برش استفاده نمی شود.

بدون خونریزی، بدون درد و بدون پانسمان.

می تواند ماندگاری نتایج جراحی زیبایی را افزایش دهد.

می توان آن را با سایر روش های درمانی مانند میکرونیدلینگ ترکیب کرد.

هزینه آن بسیار کمتر از جراحی است.

هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است؟

این روش برای افرادی که پوست شل دارند برای دیدن واضح و بصری مناسب است و برای کسانی که می خواهند ابرو یا صورت را بالا بکشند اما معمولا افرادی که بالای ده تا بیست سال هایفوتراپی دارند مناسب است.

عوارض هیپوتراپی

هایفوتراپی یک روش درمانی بسیار ایمن در نظر گرفته می شود، اما به شرطی که توسط متخصصان آموزش دیده و با تجربه انجام شود. مانند تمام روش های درمانی، آموزش پزشک یا تکنسین برای جلوگیری از عوارض ناخواسته و افزایش اثربخشی درمان بسیار مهم است.

بهترین ویژگی این درمان این است که بعد از جلسه می توانید بلافاصله کلینیک را ترک کرده و کارهای روزمره خود را شروع کنید. مقداری قرمزی یا تورم پس از درمان طبیعی است و باید ظرف چند ساعت از بین برود.

احساس گزگز خفیف نیز ممکن است برای چند هفته باقی بماند. البته نه تا زمانی که شما را آزار می دهد. در موارد نادر، کبودی یا بی حسی موقت در محل درمان مشاهده شده است. این عوارض معمولا در عرض چند هفته ناپدید می شوند.

بیشتر بخوانید: https://payju.ir/content/لیست-مراکز-تخصصی-هایفوتراپی-در-شیراز

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 121
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 966
  • بازدید ماه : 656
  • بازدید سال : 21,397
  • بازدید کلی : 45,748