loading...

سهیم نیوز

رسوبات جمع شده پاکسازی می شوند. این سوپاپ ها، منجر به جریان یافتن یکطرفه آب شده و در صورتی که آب تحت فشار برگشتی یا افت فشار قرار گیرد، سیستم آبیاری را به طور خودکار خاموش می کند. این ابزار برای آبیار

sahim6 بازدید : 722 سه شنبه 23 فروردین 1401 زمان : 19:23 نظرات (0)

رسوبات جمع شده پاکسازی می شوند. این سوپاپ ها، منجر به جریان یافتن یکطرفه آب شده و در صورتی که آب تحت فشار برگشتی یا افت فشار قرار گیرد، سیستم آبیاری را به طور خودکار خاموش می کند. این ابزار برای آبیاری گیاهان و گل هایی که به صورت دسته ای پرورش می یابند بسیار مفیدند، زیرا نیاز به نازل های جداگانه را کاهش می دهند. پمپ کارواش اینتر با سری های مختلف وجود دارد از جمله: با فشار های ۹۸ تا ۵۰۰ بار که پمپ کارواش ۲۰۰ بار پرطرفدارترین و کاربردی ترین پمپ کارواش اینتر به حساب می آید. جالب است بدانید که از جمله مهمترین مزایای سیستم های آبیاری قطره ای خانگی، انعطاف پذیری بالای آنهاست. جالب است بدانید که نصب و جابجایی شان بسیار آسان است و در هر زمان تنظیمات فشار آب به راحتی انجام می پذیرد. اگر باغ کوچک است معمولا بکارگیری صرفا یک کیت برای نصب سیستم آبیاری قطره ای خانگی کفایت می کند.

اگر سیستم قطره چکان به طور ناگهانی تحت فشار قرار گیرد، فشار آب نیز کاهش می یابد و در نتیجه به سلامت آب خانه تان آسیب خواهد رسید. این انواع، از نظر مواد مغذی و نیز خواص زه کشی با یکدیگر متفاوت هستند. برای افزایش زه کشی نیز می توانید شن را با خاک ترکیب کنید. گیاهانی که به آب زیادی احتیاج دارد، اگر در خاک هایی با زه کشی ضعیف واقع شوند در صورت آبیاری زیاد دچار آسیب خواهند شد. بنابراین اگر متوجه شدید که آب با فشار کم در جریان است، لازم است که فیلتر اسکرین را بردارید و آنرا تمیز کنید. این آب پاش ها، شرایط یکنواختی و مداومی را برای آبیاری فراهم می کنند تا اطمینان حاصل شود که تمام گیاهان اطراف به نحوی مطلوب آبیاری می شوند. آلودگی، حشرات کوچک و سایر عوامل انسداد می توانند از طریق آب پاش ها به سیستم آبیاری قطره ای خانگی راه پیدا کنند و فیلترهای اسکرین درون خطی به طور کامل قادر نیستند که مانع از ورود این مزاحمان شوند. اگر باغچه در چنین شرایطی است، برای اجتناب از این امر لازم است که آب پاش های نیم گالنی یا لوله های درون خطی با فواصل 12 اینچ را لحاظ کنید.

برای مقابله با این معضل، باید آب پاش هایی برای سیستم های آبیاری قطره ای بکار گرفته شوند که بتوانند این نوسانات فشار آب را کنترل کنند. حباب سازهای حوضچه، نوعی نازل کوچک کم فشار به سبک آب پاش به شمار می آیند که به عنوان یک سیستم تکمیل کننده مفید، به سیستم آبیاری قطره ای خانگی تان اضافه می شوند. سعی کنید همیشه به مقدار مورد نیاز سم تهیه کنید تا کل آن تمام شده و سم اضافه نماند. درحالیکه برخی تجهیزات عملکردی را به دستگاه اضافه میکنند، بنابراین میتوان از دستگاه دیگری استفاده کرد. از مهمترین محصولات آن می توان به انواع کنترلرها ، بست و اتصالات، لوله ، آبپاش، فیلتر ، شیر برقی و تنوع گسترده ای از سایر ملزومات آبرسانی اشاره کرد. شیرهای اتوماتیک قابلیت تنظیم آبیاری در چند خط یا قسمت بوده و توانسه چندین بار در هفته برنامه آبیاری را در آن تعریف نمود.

https://abniro.com/car-wash-pump/%D9%BE%D9%85%D9%BE-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%B4/

برخی سیستم های آبیاری قطره ای خانگی، همراه با شیرهای اتوماتیک ارائه می شوند و این امر به کاهش احتمال گرفتگی کمک می کند. سوپاپ های قابل زمانبندی، در یک زمان معین روشن شده و تنها در یک بازه مشخص زمانی کار می کنند. بدنه ی نازل از جنس های مختلفی می تواند باشد مثل برنج یا استیل یا سرامیک. اما برای باغ های بزرگتر، ممکن است به لوله های بلندتر و لوله های آب پاش بیشتر نیاز پیدا کنید. فشار وارده به آب در مه پاش گلخانهای از طریق الکتروپمپ صورت میگیرد. در صورت اجبار به استفاده از پمپ مه پاش دیگری در بالا دست پمپ پیستونی، یک تانکر آب بعد از پمپ مه پاش اول قرار دهید تا فشار آب را بگیرد. درمناطقی که کیفیت آب پایین بوده و املاح منیزیم و کلسیم درآن بالا باشد به منظورجلوگیری ازته نشین شدن رسوبات و گرفتگی نازل ها و شلنگ ها از سختی گیر استفاده می شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 105
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 398
  • بازدید ماه : 2,181
  • بازدید سال : 22,922
  • بازدید کلی : 47,273