loading...

سهیم نیوز

آبپاش هانتر یکی از مطمئن ترین ابزارها در زمینه آبیاری منظم در فضای باز به حساب می آید. این سمپاش ساخت برند معروف آمریکایی هانتر است که سبک ساخت محصولات کاربردی و باکیفیت را دارد. ادامه این مقاله را بخ

sahim6 بازدید : 237 چهارشنبه 16 اسفند 1402 زمان : 17:25 نظرات (0)


آبپاش هانتر یکی از مطمئن ترین ابزارها در زمینه آبیاری منظم در فضای باز به حساب می آید. این سمپاش ساخت برند معروف آمریکایی هانتر است که سبک ساخت محصولات کاربردی و باکیفیت را دارد. ادامه این مقاله را بخوانید تا در مورد مشخصات این ابزار، قیمت آن و نکات خرید بیشتر بدانید.

دستورالعمل هانتر آبپاش

آبپاش های برند هانتر طراحی منحصر به فرد و مدرنی دارند. طراحی این آبپاش به گونه ای است که می توان آن را در داخل زمین پنهان کرد و با اتصال با فشار آب به زمین آمده و شروع به پاشیدن روی زمین می کند. این سیستم خودکار صرفه جویی در مصرف آب را تا حد زیادی افزایش می دهد. به همین دلیل استفاده از آبپاش های برند هانتر راهی برای حفظ محیط زیست محسوب می شود.

شعاع پاشش این نوع نازل ها قابل تنظیم است. بسته به نیاز خود می توانید این اسپرینکلر را در محدوده کم، متوسط ​​یا زیاد تنظیم کنید. علاوه بر این، بدنه آبپاش هانتر به گونه ای طراحی شده است که در برابر ضربه مقاوم بوده و در هر زمینی قابل نصب است.

انواع اسپرینکلر هانتر

همانطور که در پاراگراف قبل گفته شد آبپاش های برند هانتر قابلیت پاشش از شعاع کوچک تا بزرگ را دارند. طبقه بندی این آبپاش ها نیز بر این اساس است. این بدان معناست که برخی از مدل ها برای اسپری های با شعاع کوچک، برخی برای اسپری های با شعاع متوسط ​​و برخی دیگر برای اسپری های شعاع بزرگ طراحی شده اند. در ادامه به بررسی انواع اسپری برند هانتر به صورت جداگانه می پردازیم:

اسپری رادیو شکارچی عشق

این اسپرینکلر هانتر برای استفاده در مناطق کوچک طراحی شده است. آبپاش شعاع کوچک قابلیت پاشش آب تا شعاع 5 را دارد. بنابراین می توان سطوح کوچکی را با این آبپاش به صورت یکپارچه و یکنواخت آبیاری کرد. این مدل سمپاش Hunter Ps Ultra نام دارد و قابلیت تعویض نازل را دارد; در این مدل می توانید دبی آب را به 10 یا 15 متر نیز تغییر دهید.

اسپری شعاع متوسط ​​هانتر

همانطور که از نام این سمپاش می توان حدس زد، برای استفاده در مناطق کوچک و نه خیلی بزرگ طراحی شده است. استارت این مدل مشابه سایر سمپاش های هانتر است. یعنی وقتی فشار آب شروع می شود بالا می رود و به محض شروع آب و قطع فشار آب در زمین فرو می رود. آبپاش هانتر PGP می تواند فضای سبز شما را به راحتی آبیاری کند و تا عمق 16 متری آب پاشیده شود.

صاعقه پاش شکارچی

این مدل آبپاش برند هانتر I-90 نام دارد و می تواند فضایی به شعاع 30 سانتی متر را آبیاری کند. این نوع اتمایزر قدرت بیشتری نسبت به سایر اتومایزرها دارد. به همین دلیل برای آبیاری فضاهای سبز مانند پارک ها، چمن ها و زمین های بازی بهترین ها محسوب می شود. سمپاش های پرتو بزرگ نسبت به مدل های دیگر دارای امکانات بیشتری هستند. این نوع سمپاش در دو مدل تولید و به کاربران ارائه می شود: https://rdiet.ir/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d8%a2%d8%a8%d9%be%d8%a7%d8%b4-%d9%87%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d9%81%d8%b6%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%d8%b4%d9%87%d8%b1%db%8c/

قیمت شکارچی آبپاش

در قسمت قبل انواع اسپرینکلر هانتر را بر اساس شعاع پوشش آنها بررسی کردیم. همانطور که خواندید برند هانتر انواع مختلفی از آبپاش ها را عرضه می کند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. بر این اساس می توان گفت که قیمت این آبپاش ها متفاوت است. اگر قصد خرید سمپاش از برند هانتر را دارید، ابتدا باید مشخص کنید که کدام مدل ها می توانند نیاز شما را برآورده کنند. سپس می توانید به سادگی با یک نمایندگی معتبر تماس بگیرید تا از قیمت آبپاش مورد نظر خود مطلع شوید.

آبپاش هانتر بخرید

آبپاش هانتر از با کیفیت ترین آبپاش های موجود در بازار هستند. این آبپاش ها به دلیل بدنه مقاوم و پایداری که دارند در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب هستند. بنابراین اکثر افرادی که به دنبال خرید آبپاش هستند، اولویت آنها برند هانتر است. در صورت تمایل به خرید پیشنهاد می کنم قبل از خرید موارد زیر را فراموش نکنید:

در نظر گرفتن اندازه یک فضای مورد نظر

پخش کننده مناسب را برای اندازه زمین انتخاب کنید

قیمت اسپری آب را از فروشگاه های معتبر بخواهید

منصفانه ترین انتخاب فروشگاه برای کالاهای شکارچی

چرا آبپاش هانتری بخریم؟

این مقاله از بالاترین کیفیت و مهارت در تولید محصولات خود استفاده کرده است. به منظور اطمینان از اینکه با خرید این آبپاش علاوه بر رفع نیازهای خود، در صرفه جویی در مصرف آب و در نهایت حفظ محیط زیست سهیم بوده اید.

در نهایت، ما برخی از ویژگی های کلیدی اسپرینکلر هانتر را فهرست کرده ایم که شما را وادار به خرید می کند:

عمر طولانی تر از سایر اسپرینکلرهای موجود در بازار

مقاومت بالا در برابر تغییرات آب و هوایی

تعمیر آسان به لطف طراحی مدرن

داشتن اداره آسان (اداره خارجی، سکونت، تجارت و بازرگانی)

میزان خرابی در مقایسه با سایر برندهای اسپرینکلر بسیار پایین است.

قیمت آن نسبت به سایر اسپرینکلرهای موجود در بازار بسیار مناسب است

بنابراین، در Nero Water Trading یک آبپاش مدرن و قابل تنظیم با عمر طولانی و با قیمتی مقرون به صرفه دریافت خواهید کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 913
  • بازدید ماه : 603
  • بازدید سال : 21,344
  • بازدید کلی : 45,695