loading...

سهیم نیوز

متن آهنگ تو گیرایی دلم گیره امین بانی  تو گیرای دلم گیر تو میخندی دلم میره ♬♪♫ تو با چشمات نفس میدی نگات اما نفس گیره ♬♪  به عشقت باخودم خوبم ♩♪♫ تو آرومی که آرومم ♩♪♫ توروزایی که گم میشم

sahim6 بازدید : 80 پنجشنبه 31 فروردین 1402 زمان : 9:37 نظرات (0)

متن آهنگ تو گیرایی دلم گیره امین بانی

 تو گیرای دلم گیر تو میخندی دلم میره ♬♪
♫ تو با چشمات نفس میدی نگات اما نفس گیره ♬♪

 به عشقت باخودم خوبم ♩♪
♫ تو آرومی که آرومم ♩♪
♫ توروزایی که گم میشم ♩♪
♫ تو چشمای تو معلومم ♩♪

https://musicdel.ir/single-tracks/9601/#gsc.tab=0

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 105
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 396
  • بازدید ماه : 2,179
  • بازدید سال : 22,920
  • بازدید کلی : 47,271