loading...

سهیم نیوز

هزینه آگهی تقاضای ثبت برند در این مرحله از 300.000 هزار تومان شروع میشود به بالا و این مبلغ تا 700.000 تومان نیز می رسد. پس از اینکه اظهارنامه توسط کارشناس اداره مالکیت بررسی شد و ثبت آن را بلامانع اع

sahim6 بازدید : 94 چهارشنبه 27 اسفند 1399 زمان : 15:46 نظرات (0)

هزینه آگهی تقاضای ثبت برند در این مرحله از 300.000 هزار تومان شروع میشود به بالا و این مبلغ تا 700.000 تومان نیز می رسد. پس از اینکه اظهارنامه توسط کارشناس اداره مالکیت بررسی شد و ثبت آن را بلامانع اعلام شد، باید آگهی تقاضای برند را در روزنامه رسمی به چاپ برسانید. هم چنین در این مرحله، سامانه ثبت برند یک کد رهیگری برای پیگیری های بعدی درخواست شما صادر نموده که لازم است آن را در جای مطمئنی یادادشت و ذخیره نماید. حال اگر در زمینه امور ثبتی و یا مسائل پیرامون آن، به سوال و یا ابهامی برخوردید، بهتر است که با مشاوران و متخصصان آن در اپلیکیشن و یا وبسایت کارمنتو همراه شوید. 6. ارائه گواهی پرداخت حداقل 35 % سرمایه شرکت از بانکی که حساب شرکت در شرف تاسیس در آن جا افتتاح شده است. 5. ثبت برند جهانی می تواند شهرت برای شرکت ها ایجاد کند و باعث تسریع در بازاریابی گردد. اما چیزی که با ثبت نشدن برند کسب و کار شما را تهدید می کند این است که هنگامی که برند شما به موفقیت برسد ممکن است افراد سودجویی پیدا شوند و بدون اطلاع شما آن را به ثبت برسانند. در صورت امکان ثبت آن برند کارشناسان از شما مدارک و مجوزهای لازم را تحویل گرفته و به صورت کاملا اصولی بهمراه ارائه توضیحات دقیق درون سامانه بار گزاری می کنند .

اگر آشنایی با فرآیند عملی ثبت درخواست در سامانه را دارید خودتان می توانید انجام دهید. برای دریافت برند بین المللی باید اقداماتی انجام شود؟ پس از آنکه در این سامانه ثبت نام کردید باید از دفترخانه اسناد رسمی گواهی امضاء دریافت کنید. مرحله دوم (امور اداری و تشریفاتی): بعد از اینکه ثبت برند بلامانع اعلام شد یک سری مراحل اداری نشر آگهی در دو روزنامه رسمی، پرداخت حق الثبت و صدور گواهینامه وجود دارد که حدودا دو ماه زمان خواهد برد و پس از گذشت این مدت گواهینامه رسمی ثبت برند به نام مشتری صادر می شود. در صورتی که نسبت به برند شما هیچ گونه اعتراضی وجود نداشته باشد برند شما به ثبت می رسد و تصدیق نامه 10 ساله برند برای شما صادر می شود. برندی می تواند موفقیت کسب کند که مطالب و احساسی که در قریحه پیام وجود دارد را نمایش دهد وبتواند توسط برند در مورد محصول خود اطلاع رسانی نماید. 9) رئیس اداه ثبت، پرونده شما را بررسی کرده و امضاء می کند. اگر فرد درخواست کننده حقوقی باشد به ازای هر طبقه اضافی باید هزینهای معادل با 40.000 تومان را پرداخت کند. در فرایند ثبت برند دو مرحله زمانی داریم: مرحله اول (بررسی اظهارنامه): بعد از اینکه اظهارنامه شما توسط کارشناسان مجرب وینداد شامل وکلای دانش آموخته در زمینه مالکیت فکری، تنظیم شد و برای اداره ارسال گردید این اظهارنامه توسط سه کارشناس (کارشناس طبقه بندی، کارشناس پرونده و کارشناس مسئول) و در آخر رئیس اداره بررسی می شود و اگر از نظر آنها ثبت بلامانع بود فاز بعدی شروع می شود.

در نظر دارید در چه طبقه یا طبقاتی برندتان را ثبت نمایید؟ بعد از آن در قسمت خدمات الکترونیک به اداره ثبت علائم تجاری مراجعه و از قسمت اظهار نامه ی الکترونیکی به قسمت اول ثبت اظهارنامه ی علامت مراجعه نمایید.گزینه ی موافق هستم را انتخاب نمایید. برای انکه دیگر نیاز به ثبت علامت تجاری به صورت جداگانه نباشد، سازمان جهانی WIPO سیستمی را برای ثبت بین المللی علائم تجاری ایجاد کرده است. 3. اگر علامت تجاری لاتین باشد متقاضی ملزم به ارائه کارت بازرگانی است. کسب حقوق ناشی از مالکیت علامت تجاری (ثبت برند) در صورتی که به طور مؤثّر از حیث اجرایی مورد حمایت قرار نگیرد، دارای ارزش اقتصادی کمتری است. بنابراین، لازم است که هم به منظور رعایت حقوق دارنده ی برند تجاری و هم حقوق مصرف کننده، ضمانت اجراهای مناسبی به نحو کامل و دقیق در قانون پیش بینی شود. اعتبار و ارزش سیستم حقوق ناشی از مالکیت علامت تجاری ( ثبت برند) به قابلیت اجرای آن وابسته است و تضمین اجرای آن فقط با شناخت دقیق نقض این حقوق و پیش بینی سازوکار مناسب اجرایی برای جلوگیری از نقض حقوق یاد شده امکان دارد. همچنین اگر مالکی از علامت صنعتی خود به مدت ۳ سال استفاده نکنند این امکان را داشته تا لغو برند شرکت را از دادگاه درخواست نمایند.

شرکت سهاطوس ثبت علامت تجاری (ثبت برند) را در انگلستان، اتحادیه اروپا و به صورت جهانی انجام می دهد. 5 - در صورت عدم ثبت علامت در طبقات مورد درخواست، علامت می تواند یک کلمه و یا ترکیبی از کلمات و اعداد و سمبل، طرح ، رنگ ، شکل و … باشد. در صورت عدم ثبت علامت در طبقات مورد درخواست، علامت می تواند یک کلمه و یا ترکیبی از کلمات و اعداد و سمبل، طرح ، رنگ ، شکل و … باشد. اگر معاهده كنوانسيون پاریس، به منظورحمايت از علامت تجاری(برند) درسطح بين المللي تصویب نمی شد و برخی از کشورها عضو آن نمیشدند، صاحب علامت(برند) (شخص حقيقي يا حقوقي) ميبايست بطور جداگانه تعدادي تقاضانامه را در ادارات كشورهاي مختلف عضو به زبانهاي گوناگون با پرداخت هزينه هاي متفاوت و صرف زمان طولاني، توديع نمايد.(البته اکنون هم برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهای کوچک همسایه مثل امارات و دبی هم که عضو این معاهده نیستند باید از داخل خاک آن کشور اقدام کرد. هر گونه برندی که برای فریب دادن عموم مردم باشد ثبت آن لغو و باطل می شود. 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 105
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 363
  • بازدید ماه : 2,146
  • بازدید سال : 22,887
  • بازدید کلی : 47,238